• Misafir >2017-08-16 12:38:26

    :(

  • Misafir >2017-08-15 14:55:44

    dediğin gibi çocuğu doğuracak güzel bir ortam yok. sistem çok sıkıntılı. çok çok çok eskiden çocuklar kabileye yani şimdiki adıyla topluma doğuyorlardı. herkesin çocuğu sayılıyorlardı. ama şimdi çocuk aileye doğuyor. çok az insan onun sorumluluğunu üstleniyor. bir de çocuğa çocuk lazım. şimdiki insanlar çok kişisel yaşıyorlar. bütün evler arasında duvarlar duvarlar var. çocuklar kendi aralarında istedikleri gibi buluşamıyorlar. hep ailelerinin programlarına uymak zorundalar. bu yüzden korkun hiç yersiz değil. ben de bedenimin tüm isteklerine rağmen doğurmayan bir kadınım ama halimden memnunum.

  • Misafir >2017-08-15 13:22:09

    tüm yorgunlukları alıp götüren tek şey,size sevgi dolu gözlerle bakan çocuğunuz oluyor..o minik kollarıyla sevgi dolu sarılması, sıcacık sesiyle anne demesi, mis kokusu...hangi şey mükemmel ki bu dünyada,çocuğunun da mükemmel olması gerekmiyor...onu yetiştirirken iyi güzel yada kötü yaşağın herşey seninde olgunlaşmana yardım ediyor..

  • Misafir >2017-06-30 23:58:42

    Bu çok önemli ve değerli bulduğum yazıyı okumaktan mutluluk duydum.. Ama anne olduğum için de çok mutluyum.. aslında tam da bu nedenler gerçek anne olmamak için ama bu gerçekliğe bir de anne olarak bakınca iyi ki dediğim de bir gerçek.. saygıyla...

  • Misafir >2017-06-29 01:35:02

    anneligin cok kutsal bir seymis gibi sunuldugu ulkemizde hislerime tercuman oldunuz. ısteyen dogursun ama istemeyene de uzayli muamelesi yapilmasin. cogu insan toplumsal sartlanma yuzunden, dusunmeden cocuk sahibi oluyor, onlara baktigimda keske cocuk yapmasalarmis, hem cocuga hem onlara yazik diyorum

  • Misafir >2017-06-22 18:28:56

    Sadece cocugu birakip ise gitmek.zorunda olmanin aci verdigine katiliyorum. Onun disinda cocugumuza bakmak onunla gezmek harika bisey onun yasina inip tam tersi bütün stresinizi unutuyorsunuz. Bir bebegin büyüdüğüne sahit olmak super bisey. Hele de 3 yasa kadar calismayip ona bakma imkaniniz varsa

  • Misafir >2017-06-19 17:46:47

    Evet bu ruh halindeyken çocuk sahibi olmadığınıza şükretmelisiniz. Ama her yeni doğan çocuk kötü gidişe dur diyecek bir umuttur. Dilerim iyiler kötülerin üstesinden gelir.

  • Misafir >2017-06-19 16:18:12

    Harika bir yazı