YORUMLAR

Yorum kurallarını okumak için tıklayınız!
Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Karbonattt
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Limon suyu iyi bence
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Selamün aleyküm arkadaşlar. Karbonat ve su karışımı iyi gelir mi?
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Ben her zaman zerdeçal la bi maske yapıyorum çokda faydalı oluyor haftada 2 kez cildim çok güzel tam istediğim gibi
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Denicem
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir haklısın
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir evet
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Karbonat iyi geliyo
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir denicem
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir e bal ve yoğurt karışırsa birbirlerini kusar
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Ben bal ile yoğurdu karıştırıp denedim eski halinden eser kalmadı yeminle
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir inşallah güzel olur denicem
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Çok güzel fikirler
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Çok iyi diğerlerine göre :)
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Bende sadece domates var ya
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Denicem inşallah iyi geli
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Kısacası mutfakta ne görsek sürece yüzümüze
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir bence işe yaramıyor hem yüzü mahvetti ben yaptım . yüz sivilceli oldu . en iyisi bakım ürünü almak
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Goz alti morluk
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir ????????
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Gerçekten işe yarıyor
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Merhaba
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir İnşallah işe yarar
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Bn limon suyu tercih ediyorum sizde deneyin bence
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir İdare eder
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Teşekkürler
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Teşekkürler ???? çok işime yaradı
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Daha denemedim ama görünüşe bakılırsa işe yarıyor gibi gözüküyor ????
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Ama bi turluu işe yaramiyor
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Bence mükemmel ötesi herkese tavsiye ederim
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Ben salataligi öneririm her zaman salatalık kullaniyorum cildime.
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Hangisini kullandınız
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir İyi gibi
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir limonu sivilcelerinize sürerseniz etkisini görürsünüz gece yatmadan önce yapın bunu yoğurt karbonat olayı da lekelere birebir yalnız içine birkaç damla limonla daha etkili olur o DA GECE YATMADAN YAPILMASI GEREKEN BİR ŞEY
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir su
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Tesekkurler
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir galiba
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Bence salatalık hepsinden daha iyi. Öbürleri bir işe yaramiyor. Yatmadan önce her gece yüzüme salatalık sürüyorum ve sabaha kadar bekletiyorum sabah uyanınca yikiyorum ve işe yariyor
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir çok güzel bence etkili etkisini gördüm çok güzel hepinize tavsiye ederim
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir gerçektende saçma böyle şeyleri kim atıyor
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Sence o içerisinde dünya kadar zararlı cilt ürünlerine göre dahada mı saçma ?
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir limonun ph 2 dir yüzümüz ph5/5 dir bu yüzden cilde sürülmez ve dısarı güneşe cıktıgınız da cıddı yanıklar meydana gelır ya da lekeler :)
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir Bilmiyordum. Çok teşekkür ederim :)
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir beğndim güzelmişş
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir gercekten etkili bir tarif denemenizi tavsiye ederim.
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir saçma bence
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir O kozmeyik ürünlerinden dahadami saçma içerisinde dünya kadar zararlı madde var mantığını seviyim
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir çok güzel bir yazı olmuş limon düzenli kullanımda etkisini fena gösteriyo limon denein bal apışkan etkisi veriyo sakın yapmanayın kava deliklerie zarr verito bunu okuyan bana cevap hazsınlar doğrusu çok beğendim
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir yazdım
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmm çoooook güüüüüzeeeeel
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir güzelll
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir cok güzel
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir ben denedim gerçekten de oluyor buradaki hepsi doğru aq
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir güzel
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir ingilizce hocası istedi
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir niye
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir iyi
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir çok bilgilen dim hepsinden plakası 43
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir nereli̇si̇n ben kütahyaliyim rei̇s :)
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir bunlar doğru mu acaba eğer ki yüzümüze bişey olursa pişman olmak istemiyorummm
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir bide benimkini süreriz yüzüne tama olur
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir hepsi hikaye.. duru su ve havluyu yüzünüze sürerek değil hafif bastıra bastıra kurulayın. en doğrusu bu
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir çok güzel bir yazı olmuş evde cilt bakımı nasıl yapıldığını anladım.
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.
  • Misafir doğru söylüyorsun
    CEVAPLA
    Yorum yazmak için üyelik girişi yapmalısınız.

Sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz.

Detaylı bilgi almak için 'Çerez Politikasını' ve 'Gizlilik Politikasını' inceleyebilirsiniz.